Mit csináljak az új lakótárssal?

2009. január 25., vasárnap

Egy aktív nap

Megjegyzés a tegnaphoz:
Reggel kellően pihenten ébredtem. Szép napsütéses idő volt. Így a szokásos napi teendők mellett reggeli, bevásárlás a törököknél a Thaliastrasse-n, ebédfőzés, és 30 német oldal elolvasása után, az alábbi mozgalmas program következett.
1. Kirándulás a város határába, mivel szép idő volt Fél négytől fél 6-ig. Hegynek föl, hegynek le egészen a Schloss Wilhelminenberg-ig.
2. Kori Irisékkel 6-9-ig, lásd lentebb.
3. Buli, azaz inkább csak intellektuális party a Michaelerstrasse-n este 10-től. Szeretem ezeket az embereket, Veronikától Paoláig, a srácok is jófejek, de pár üveg sör és kedélyes beszélgetésen túl semmi többre nem számíthat az ember. Na meg a klikkesedéssel is néha baj van, az olaszok együtt, az angolok is szintén...
4. Ha már az Akademikerhilfe-n voltam ellátogattam Flórához is, és szerencsémre meg is találtam. Talán még örült is szerény személyemnek. És legalább ő februárra is marad, nagyrészt...

Nincsenek megjegyzések: