Mit csináljak az új lakótárssal?

2009. január 21., szerda

Visszatérés


Lassan meg kell kezdenem az utolsó hónapomat is kint. 19-én hétfőn megérkezve, két sikeres vizsgát magam mögött hagyva, majdnem mindent úgy találtam, ahogy volt. Egy új matraccal gazdagodtam, meg egy hétfői "nagyon iszogatós" este emlékével.
Történt ugyanis, hogy fél kilencre meg is érkeztem a kollégiumi szobámba, kipakolás közben a lakótárs biztat, hogy menjek vele bulizni. Tartottam magam... Egy darabig. Aztán, mikor másodjára visszajött, engedtem neki, mégis csak az utolsó hete, aztán utána soha többet...(Vagy majd meglátjuk.)
Ride olyan volt, mint mindig. Bár nem volt akkora tömeg, így szerencsére volt hely táncolni. Kedves barátomnak, olyan ötlete támadt, hogy mi lenne, ha tequiláznánk. Mondom ok.
Az első két kör még sima rutin gyakorlat. Lehúzzuk a löttyöt, rá a narancsot és kész.
Aztán az a baromarcú pincér halálos koktélt kevert. A feles pohár helyett vett 2 koktélos poharat, pakolt bele jeget, aztán hadd szóljon, tele tequilával. Na, és ebből sikerült hármat elfogyasztani, hülye, barom, állat módjára. Tuti K.O. másnapra, aláírom. Tényleg az. De megérte, elég jó bulit toltunk, Gabesszal eltöltött Buddha Beach-es emlékeim törtek fel bennem. A fönti kép is bizonyítja, hogy mennyire megnő a sármom egy-két ital után. Igaz tökre nem emlékszem, hogy mikor készült, és hogy ki csinálta. A feliratozás alapján egy PULS-os gyerek lehetett, de tiszta feketeség. Mindegy Helena miatt még a másnapot is elfelejtem...

Nincsenek megjegyzések: