Mit csináljak az új lakótárssal?

2009. január 30., péntek

TU Bál

Hosszadalmas tervezés előzte meg amíg ide eljutottam. A cipő-nyakkendő páros okozta a lehető legtöbb problémát, mivel a normál cipőméret a 40-esnél kezdődik, így a 38-as lábammal mehetek a gyerekosztályra, esetleg kereshetek vmi olcsó szerb-kínai gagyit. Csokornyakkendő meg kötelező, de 7 éves korom óta nem volt rajtam, az egy szem szalagavatót nem számolva...

FH-s ismerőseim, barátaim, sajnos nem a legjobb minőségűek a képek.
A két elhíresült pezsgőspohár egyike, az esti partneremmel, aki végülis hajlandó volt velem táncolni.Ez a dolog viszont hatalmas negatívumként él bennem és élni is fog elég sokáig. A bálban az ember azér' van, hogy táncoljon!!!! Én megpróbáltam, kevés sikerrel. Bécsi keringő megy, meg sima lassúzni is bármikor tudok. Bár az is igaz, hogy latintáncokkal nem készültem időhiány végett. De, és ez nagyon bánt, ha konkrátan oda megyek egy, kettő, három lányhoz és mondom, hogy menjünk táncoljunk, és erre ők nem jönnek, akkor b&@{][# meg magukat. Ez mi?????Bál van, azért jöttetek, hogy buli legyen, EZ NEM DISZKÓÓÓÓ!!!! :@ Becsületemre legyen mondva, Kamillával- aki jó másfél fejjel nagyobb,mint én- tök ismeretlen számokra elügyetlenkedtem valamit, és végül is Terka is rábólintott és pár szám erejéig örülhettem magamnak. De még mindig nem tudom felfogni, hogy például a fönti Fachhochschulés lánycsapat csak ült, és nem csinált semmit egész este...
A magyarok vérében van valami különleges, amit semmire sem cserélnék el. Lehet potyázásnak, ügyeskedésnek, de akár tehetség és merészség egyfajta kombinációjának hívni, a tény az tény. Időben megérkeztem Terkával a bál helyszínére, útközben pár ismerőssel sikeresen összefutottam. Majd következett az est egyik fénypontja. Nem tudom, hogyan sikerült (magyar vagyok meg túrista), de a VIP vendégek közé keveredtem, keveredtünk és a tisztes öreg urak és hölgyek között gazdagabb lettem egy pohár pezsgővel is, természetesen ingyen. A későbbiekben meg dicsekedhettem vele, végül is nem ez volt az első eset, amikor hasonló történik velem.
A termeket nem részletezem, nem is tudnám, másrészről meg ahol ilyen kristálycsillárok lógnak a falról, azt nem is érdemes tovább boncolgatni.
Végeredményben megérte a lelkesedés meg a család biztatása, hogy jöjjek el ide. Azt hiszem, nem a közeljövőben lesz, hogy a Hofburgban fogok őgyelegni és esetleg táncolni. Gyakorlatilag magában a császári lakosztályokban és termekben voltunk. A ceremóniateremtől a kisebb helyiségekig mindent meg lehetett nézni.Egy élmény az egész.Bár jelenleg kötözködős hangulatban vagyok így meg osztom mindenkivel, hogy ha a mezei ceglédi középiskolák meg tudják oldani, hogy a lányokon egyen fehér báliruha legyen, akkor a TU ezt miért nem tudta megoldani.Ezt leszámítva kiváló volt a nyitótánc.(videó)

Nincsenek megjegyzések: