Mit csináljak az új lakótárssal?

2009. január 21., szerda

K.O.

Egész keddem ezzel telt. Meg ugye rásegített az egészre. hogy fél kilenc körül még a helyi ezermester is benézett hozzánk az eltörött tusolót megjavítani/ kicserélni...Persze Ondrej aludt, a szemét, és nekem kellett kommunikálnom az ürgével.Mindenesetre legalább nyugisan megírtam az előadásomat ezután, már csak gyakorolni kell...Meg finomítani.
Közben este Terka is megérkezett, és hozott az ő kedvenc Erasmusosainak egy hatalmas, mellesleg nagyon finom kuglófot (babovka:)))) Innentől átváltott örömre ez a nap. Este még elbattyogtam a Stammtischhez és egy gyógysör mellett jót dumáltam az ottani haverokkal. Őszintén ez hiányzott egy kicsit: sör, csocsó, jó arcok(Joris, Arne meg a többiek)
A mai, szerdai nap, már nemcsak a regenerálódás nevében telt. A cseh töris ismerősökkel átnézettem a dogámat, bele is javítottak, mondjuk külön kértem is őket erre. Utána meg laza könyvtár.
Este meg LOCO :S, bár nem nagyon tervezek semmi különöset, remélem 12 körül sikerül majd lelépnem, nem kéne még egy hasonló este mint hétfőn, no...

Nincsenek megjegyzések: