Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. október 8., szerda

Csocsóóóó!Végre:)

Már vagy két hete nem játszottam egyetlen normális meccset.Jó múlt héten már volt egy gyengébb szárnypróbálgatás, de a tegnapi volt az első igazi.

Szerencsére nem késtem el a találkozóról előtte. Ugye a nők a világon mindenütt egyformák. Itt is késnek.Ettől függetlenül jó társaságot nyújtanak.Szóval kösz az estéért Vircsa(cseh nyelvből nem vagyok nagyon jó, szóval csak fonetikusan).A legviccesebb, hogy ha Veronikaval vagyok, mindig eltévedek Bécsben.De megbeszéltük, az ő hibája. A biztonság kedvéért Pilgrimgasse-U4-Down Under.
A társaság jó volt mint mindig. Főleg egyetemi arcok, meg pár Erasmusos (olaszok,egy görög,meg ugye a währingi különítmény).Mint pár embernek azt már meséltem, a hely olyan mint a Szimpla, csak kisebb, és a mi Szimplánknál nincsen jobb, ezt még ők is tudják.(Hajrá Szimpla franchise!!!)
Na, és mint mondtam a csocsó mellett újabb és újabb játszótársakra, pajtásokra tehet szert az ember.Ennek ékes bizonyítéka Arne barátom. Mivel Hóhér közel s távol nincs, sőt Marci, Omli meg Tomi is otthon rontja a levegőt, hát új csapattárs után kellett néznem. Nem részletezem, sikerrel jártam. Nyertünk is háromszor(3ból:P),ingyé'. Bár én teljes mértékben hozzá vagyok szokva a fedett Könyvtáras asztalunkhoz, ez sem rossz. Megjegyezném, hogy a snake lehetetlen, 10ből tízszer kirepült a labda a pályáról, viszont erővel mindent lehet korrigálni. (Zsolti neked tuti tetszene.)
Az este végén meg haza...Jó volt arra gondolni, hogy ma a mosás után vasalhatok is...

Nincsenek megjegyzések: