Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. október 20., hétfő

Fenn a hegyen...

Átlagos programnak indult.

Kiterveltem egy jó kis sétát a környéken, mellette kastély látogatást, meg ha már megtaláltam akkor egy heuriger megkeresését is. Szét küldtem a leveleket, és nem vártam a csodát. Tudtam, ha otthon is szervezek valamit, a meghívottak fele sem jön el...5-6 emberrel számoltunk.

Mire kiértünk a gyülekezőhelyre: nem több, mint 20 lelkes ismerős és ismeretlen várt bennünket, hogy jönnének sétálni. Uhhhhhhhhhh. Ugye???

És mindenki lelkesen jött nézelődni, kastélyt keresni. Bár 20 ember koordinálása közben problémák merülnek fel. Volt is minden, de végeredményben jól sikerült a délután.
Igaz a lengyelek átrohantak a parkon, ahol én nagyobb sétát terveztem, valamint a kinézett kastély zárva volt aznap délután. De a tradícionális osztrák-német borospince (heuriger) mindenkinek örömet okozott. És ahogy hallottam mindenki örült, hogy szerveztünk magunknak egy jó és tartalmas délutánt.

A délután későbbi részében a kemény maggal még megmásztuk a Schafberg 399 méteres csúcsát, ha másért nem a gyönyörű kilátásért megérte. No meg este hibátlanul aludtam:)

Nincsenek megjegyzések: