Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. október 13., hétfő

Hétfő

A végén még olyan leszek, mint Garfield.

Nincs semmi bajom a hétfőkkel, nem tehetnek róla, hogy velük kezdődik minden hét. De a fejfájással egybekötött reggeli ébredés nem tud vicces lenni...
Aztán délután jött a nap fénypontja: JUGENDVERFOLGUNG!!!!!!
Tudom bölcsészkaron vagyok itt is, és a bölcsész kenyere egyedül a beszéd ( na jó esetleg a sör). És a magam által emlegetett örökérvényű mondatot is idecitálhatnám, miszerint: "Amit egy mondatban el mondhatsz, azt háromban is el lehet."
De hogy egy A4es papíron lévő 15 egyszerű kérdésről (forráselemzés), hogy lehet több, mint másfél órát szinte folyamatosan beszélni, németül. Ellenségemnek sem kívánnám...
De túléltem, sőt jutalomból bemehettem arra az órámra (kései újkor-terrorizmus és fundamentelizmus), ami ma elmaradt, csak én elfelejtettem. Szerencsére nem én voltam egyedül ilyen lütyő. Jelenleg ez van.
Holnap jobb lesz. Fordíthatok, kiselőadást készíthetek, plussz városnézést is tovább kellene folytatni, csak elemem nincs a fényképekhez, de majd szerzek...:)

Nincsenek megjegyzések: