Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. november 26., szerda

Extreme Championship Wuzzeln: 11.25.

A bájos név a helyi Erasmus csocsóbajnokságot takarja, 12 indulóval, körmérkőzésekkel. Egy német haverommal (Arne-val) én is vettem a bátorságot, ha már otthon is olyan fene nagy arcom van, hogy tudok játszani, itt is ki kell próbálnom magam. Egyedül Joriséktól, a svéd bandától féltünk picit. A selejtezőben simán megvolt a kötelező, aztán a csoportkörben beütött a ménkő...Rögtön az első meccsen kikaptunk XD Igaz szoros meccs volt, de akkor is. Innentől pedig csak a győzelem volt elfogadható. Végülis a csoport maradék két meccsét hoztuk. Aztán a döntő helyett itt sikerült összekerülnünk Jorisékkal, de ha már így történt gyorsan meg is vertük őket. Jöhetett a reváns. Ugyanis a döntőben szintén azzal a csapattal kerültünk össze, aki elkente a szánkat. A két győzelemig tartó mérkőzésen az elsőt megint behúzták a srácok, a másodikat mi vittük simán. Itt jött a mindent eldöntő pont.2-0ra elmentünk, feljöttek, majd fordítottak 2-4-re, majd Arne lőtt egyet (3-4), és én egyenlítettem 4-4-re, innentől a helyi szabályok szerint 2 góllal kell nyerni, és nem tettük meg azt a szívességet az ellenfélnek, hogy nem mi lőjük az ötödik és a hatodik gólt. (6-4 ide, GYŐZELEM)
Fényképezkedés, ajándék átadás (kaptam egy bögrét, ami most már nagyon kellett nekem ide, valamint egy feltöltő kártyát, viszont az ajándék pezsgőt hiányolom...:-) A végén még valamelyik csaj egy jégerre is meghívta a döntő résztvevőit. Jó este volt, remélem a karácsonyi kvíz is hasonlóan jól fog esni...

Nincsenek megjegyzések: