Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. november 10., hétfő

Kahlenberg

Itt egy kis történelem és aktuálpolitika: A közös ukrán-lengyel szervezésű foci EB előzményeként szokás emlegetni a Juscsenko által vezetett narancsos forradalmat. Na, egészen Bécsig eljutott az ukránokkal való szolidaritás, mint ahogy az a falon is olvasható(ЮЩЕНКО-ТАК =Juscsenko-Igen) Mellesleg az EB-t mindenbizonnyal Skóciában rendezik majd, esetleg Németországban, de akkor már jobb lett volna a magyar-horvát rendezés is...
Ha látja valaki az út végét szóljon, én se láttam, amúgy is csak mások kedvére merészkedtem ki a meredélyre, mégis csak meg kellett mutatni, hogy mi az a magyar virtus...:-)
Hiába próbáltam meg mindenkit a Kahlenberg és a Leopoldsberg által nyújtott kilátással levenni a lábáról, ahol köd van, onnan semmit nem lehet látni. Szóval mi ezt a semmit néztük kb. 2,5 órán keresztül, míg végül ez a látvány tárult elénk...
Kirándulótársam erre a borongós napra: Tina.
A fejnélküli lovas fejjel és páncél nélkül dzsekiben...

A vicces időjárásra hivatkozva a tervezett szombat helyett vasárnapra módosítottam a kihirdetett túrát. Hát igaz nem esett, de igazi ködös, nyirkos nap volt tegnap.
A létszámról nem nyilatkozom (ketten voltunk), de legalább sikerült közelebb megismerkednem Tinával. (Szem előtt tartottam inden esetre, hogy ukrán és esetleg emberkereskedők kezébe kerülhetek:P, remegett is néha a májam:)
Ezt leszámítva csodálatos volt a hegy, a természet még inkább. A 11 km-es távba még a Duna-parti séta is belefért.

Nincsenek megjegyzések: