Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. november 2., vasárnap

Laxenburg

Alkony
A kastély naplamentében.
Körben...
Ania és Beate, a két lengyel lány, na és jómagam egy hatalmas platán rönkön.
Móka, épp fára mászok, és nagyon tetszett mindenkinek, mit tudom én miért...
Másik oldalról megközelítve...
A lovagvár, körülötte erdő, csónakázótó, úgy éreztem magam, mintha tényleg egy mesében lettem volna. Már csak a tündérek, boszorkányok, trpék és óriások hiányoztak, helyettük ott voltunk, mi...

Szombaton néhány barátommal a Bécstől negyedórára fekvő Laxenburgba látogattunk el.

Meseszép kis városka, parkkal, kamu-lovagvárral (I. Ferenc akkor építette, amikor lovagok közel s távol sehol nem voltak, Napóleon annál inkább).
Ide érkeztünk meg kisebb reggeli kavarodás után (itt is mindenki késik/elalszik/nem találja hova kell menni :P) Kezdetben azt gondoltam, hogy két esetleg három órát töltünk itt el, aztán irány haza, de tévedtem. 7 és fél óra sétával, fotózással, nyelvtanulással, mókázással. Szuper volt.

Panorámakép.

Nincsenek megjegyzések: