Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. november 16., vasárnap

Házibuli

Tegnapra érdekes programot terveztem/terveztünk.Az alapelgondolás egy kis főzőcske volt, utána meg közös filmnézés.

A gáz az egészben az volt, hogy a meghívottak zöme volt szíves nem eljönni. Innentől meg jött a részemről a hajtépés. Most legalább az az egy személy eljön-e vajon, akivel megbeszéltük, hogy főzünk? Mit fogok csinálni a sok kajával? A szitut a helyi orosz autonóm közösség oldotta meg. És a az estém megmentésében oroszlánrészt vállaltak, ezer és millió Szpasziva nekik.

Amúgy sikeresen elkészítettük az almás-hagymás sült húst görög salátával sült krumplival és desszert almával. Finom lett nagyon. Bár tegyük hozzá nem egészen egyedül csináltam, így az érdem nemcsak az enyém.(Respekt T.)Orosz testvéreink meg sült csirkével szálltak be a versenybe.Igazából csak mi versenyeztünk Tinával, ugyanis a sült húst kétfajta módon lehetett elkészíteni nagyon kis különbséggel. Viccesmódon ezt a végén nekem sikerült 7:2 arányban kb. megnyerni:-)A többiek szavazata alapján. Utána sikeresen egymásra talált a helyi ukrán és orosz náció és közös versszavalásba, valamint éneklésbe kezdtek, és hogy mi magyarok se maradjunk ki, muszáj volt beszállnunk. Nem mondom, hogy az én hangomra írták a Himnuszt és az A csitári hegyek alatt...-ot, de igazából nem nagyon érdekelt. A többieknek tetszett.

Az este további folyamányaként megemlíthetem, hogy az esti filmezésből nem sok valósult meg. Az étkészletem rejtélyes módon eltűnt (csak ma este lett meg egy része). Egy igazi fotómodell portfólióját nézhettem meg neten. Végeredményben pedig megint egyedül aludtam...Mindezt leszámítva jó este volt.

Nincsenek megjegyzések: