Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 23., kedd

Hazaút

4 és fél órás alvás után gyorsan összepakoltam és kiléptem a Westbahnhofra a vonathoz. Az természetesen nem közlekedett a MÁV és VDSZSZ miatt, szóval busz lett belőle.
Az utazás végére teljes nevén: sztrájktörő vonatpótló autóbusz stewardessel.
Egy dolog vígasztalt a hosszú úton. Beülök a helyemre, mondom magamban, 4 teljes óra alvás. Aztán megjelent mellettem egy helyes ks hölgyemény. Minden szuggerálási tehetségemet bevetettem magamban mondogatva- Ide ülj!!!:D-, és pár német szó elrebegése után tényleg mellém ült. Mondom magamban-Tuti nem német.- és pár pillanat múlva kiderült, hogy tényleg nem az. Magyarul beszélt a családjával telefonon.
Szóval Flórának köszönhetem, hogy nem volt teljesen eseménytelen és unalmas a buszutam...
Kösz:)Így látatlanban is.

Nincsenek megjegyzések: