Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 23., kedd

Röviden...

Csak összefoglalásképpen:
Ebben az évben megvoltak az utolsó óráim Bécsben. A nácisra még 2-3 rövid elemzést kell írnom plusz egy ötoldalas könyvrecenziót. Ötletet nyugodtan adhattok. A filmes órára megnéztem Makavejev Sweet Movie-ját, ajánlom minden erős gyomorral rendelkező barátomnak, ismerősömnek, ha kell kölcsön is tudom adni februártól. Igazi csömör film. Az is igaz, hogy semmit sem kérdezett róla a tanár az órán...Nagy kár, pedig kétszer is próbáltam megnyilvánulni a posztkolonialista filmelméletekkel kapcsolatban. Szerintem érthetően. Ezután spuri a terroristásra, ahonnan megint elkéstem, köszönhetően Anna Schober tanár nőnek, aki mellesleg nem ismeri az óra, és a pontos idő fogalmát. Mindenesetre a női terroristák érdekes témának tűntek aznap estére.
Kedden nagy pangás és lustálkodás volt, mint ahogy általában mindig. (Személyes fitness edzőmet keresem ismét lassan:)) Este amatőr modern színház Antoninával. Az előadás formája valami Boal nevű ürge ötletén alapszik. Előadnak egy rövid darabot, és utána a nézők elmondhatják, mi volt rossz, sőt be is mutathatják, hogyan lehet véleményük szerint jobbá tenni az adott karaktert, részletet. Figyelemreméltó. Ezek után még részt vettünk a második mob-underground metrópartin Ondrejjal Nico-val és Tinával, képek csak januárban.
Szerdán igazából csak szenvedtem, hogy a másnapomat, hogyan töltsem.
Csütörtökön meg a balszerencse csillagommal sikerült összefutnom. (Elromlott a netem, elmaradt egy órám, amire csak azért is bementem, nem közlekedett a villamos így bőrig áztam, és Irissel sem tudtam korizni menni, amit nagyon sajnálok, még így utólag is.)
Estém szerencsére viszonylag jó lett. A Fachhochschulés karácsonyozás és utána a Praterdome megtette a hatását, jó élményekkel mentem péntek hajnalban nyugovóra.

Nincsenek megjegyzések: