Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 15., hétfő

Kiccsalád 2.

Csak gyorsan megemlítem, hogy a család is megérkezett a hétvégén Adventezni, ha már a többiek a hallgatás homályába, no meg a vizsgaidőszakba burkolóznak.
Városnézést a Hofburg megtekintésével kezdtük. (Silberkammer & Sisi Múzeum & Kaiserliche Appartements- szerintem megérte a 10EU-t amit még agy a gazdasági válság alatt is ráköltöttünk. Főleg, hogy engem érdekelt is. No meg a családnak is tetszett...) Aztán Riesenrad, azaz a Prater óriáskereke következett, ennek "az ár-érték aránya"(by Leó) már kevésbé jó. Este forraltborozás a Városháza előtt, és a Votivkirche is sikeresen meg lett látogatva.
Másnap Belvedere, kívül minden, belöl csak az Oberes... Bár az útikönyv szerint kicsit mást kellett volna látni, sebaj. Aztán még a Krippenschau fért bele az időbe, csak hogy a karácsonyi hangulat is végleg meglegyen.
Ezek után még az MTI-MÁV koprodukciónak köszönhetően, megtapasztalhattuk, hogy a nemzetközi vonatok közlekedése zavartalan...De legalább pótló buszok voltak, és vígan kiabáltuk együtt, hogy -Gyurcsány takarodj!!!- a MÁV-val együtt. Innen is pusszantom mindkettőt, remélem jól vannak. Na, jó kiabálás nem volt:-), csak millió utas, meg tumultus, durakodás, az ötödik kocsira csak azért is felnyomtam minden rokont, családtagot, szóval a nap hőse címet ismét kiérdemelhettem ezáltal.
Amúgy tényleg nem tudjátok, ki az az Udo Jürgens???

Nincsenek megjegyzések: