Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 10., szerda

UNO City- Vienna Internationla Centre

Aztán kényelmes székben helyet foglalva, a baromi jó előadást végighallgatva (németül natürlich) töltöttünk el jó 30-35 percet. Nagyon ott volt. Így el tudnám képzelni magam...És ti?
Ebbe az épületben vittek el bennünket. A leendő munkahelyem, úgy is fogalmazhatnék :) De túlságosan pesszimista és cinikus vagyok, szóval nem teszem. A kép alant pedig néhány fejet (pölö az idegenvezetőnkét) plussz az ENSZ tagállamok zászlaját ábrázolja.
Viccesen indult a dolog. Még novemberben meghirdették, hogy el lehet menni az ENSZ városba körbejárni, megtekinteni. Mire 7 nap alatt elhatároztam, hogy megyek, már nem volt hely, betelt a jelentkezés, mint azt 3 nappal korábban megtudtam. De mivel SUTTYÓ MAGYAR VAGYOK(!!!!), mint az korábban a Pergamon Múzeumnál és a Towernél bebizonyosodott, elmentem, mondván tuti, hogy hiányozni fog valaki, és eddig sem kérdezték, hogy szereplek-e a listán vagy sem. Számításom, mint általában, bejött. Rajtam kívül összesen 9-en voltak, és max. 30 fő mehet be egy csoportként, hát befértem még. A bejárat, mint egy reptéren: fémtárgy, fegyver, robbanóanyag kint marad. Akadt egy késünk, de ezt leszámítva semmi gáz.

Nincsenek megjegyzések: