Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 2., kedd

Hétköznapok

Kis beszámoló következik különösebb aktualitások nélkül...

Tegnap azt vettem észre az egyetemen két ébren lét között, hogy mintha szinte érteném, miről dumálnak konkrétan a tanáraim, de sikeresen elhessegettem ezt a gondolatot a fejem fölül, és tovább aludtam.

Kezdem utálni az otthoni egyetemet, mert lassan be kellene adnom az évközi feladataimat és eddig egy van meg, kettőt meg korábban visszadobott az egyik tanár. Végre dolgoznom kéne...Plussz szívesen elemeznék műsort egy másik aktuális órára, de nem tudom az adott szempontokat, ezek nélkül meg teljesen esélytelen.

Kimaradok a csütörtöki esélykiegyenlítős fociból- ne má', egyszer nem vagyok otthon, és akkor találja ki a LÉC vezetősége, az ilyen és ehhez hasonló dolgokat. Respekt Gabesz, remélem halálra iszod magad Surival. Remélem azért Oldie túléli...

Megtaláltam a saját családom tagját/tagjait egy 1693-ból származó suspentio-n, vicces, remélem kedves édesanyám is olvassa őket, hadd örüljön.

Mára ennyi, este rendet bontunk és csendet háborítunk, szurkoljatok lehet meglesz a következő rendőrös sztorim...:-D

Nincsenek megjegyzések: