Mit csináljak az új lakótárssal?

2008. december 10., szerda

Österreichsquizz

Az az idő is eljött, amikor játékos formában ugyan, de kérdeznek a helyiek. Az Erasmusos bagázsnak szerveztek a helyiek, egy ki tud többet Ausztriáról versenyt. A Down Underben történt meg az eset, és csak egyetlen hiba történt. Senki nem számolt azzal, hogy az Erasmusosok tényleg el is jönnek a rendezvényre. Egy csöppnyi teremben 50-60 ember elég nehezen fért el még ülőhely sem volt igazán. De hát igazából mindegy is...Nagy nehezen összeszedtem a csapatot, sok germán között elvesztem, na jó volt még velünk egy francia is, és ugyan elsők nem lettünk, de amikor a kezembe nyomott valaki egy korsó sört nem is érdekelt már a dolog. Egy sör mellett mindegy hanyadik vagyok, ki mit mond, mi történik körülöttem, hiszen mellettem van az egyik legjobb barátom:)
Ja, a kérdések között szerepelt többek között: Mi a hasonlóság Udo Jürgens és Beethoven között?
Sorolj fel minél több bécsi/oszták német dialektusból származó szót!
Sorolj fel legalább négy bécsi kerületet névvel, számmal!
Melyik folyó folyik át a városon?
Hol gyártják a híres osztrák, fekete növényolajat? Mik az összetevői? hehe:P

Nincsenek megjegyzések: